3.3
(4)

امداد باتری محصولات برنا

نصب تعویض توسط کیان باتری فقط در شهر تهران

کیان باتری به عنوان یکی از عرضه کنندگان محصولات شرکت برنا باتری در شهر تهران به فعالیت میپردازد. شما در هر ساعت شبانه روز با تماس با کیان باتری میتوانید محصولات تولیدی شرکت برنا باتری را سفارش دهید. نصب و تعویض باتری در محل توسط امدادگران کیان باتری انجام خواهد پذیرفت.

شرکت تولیدی برنا باتری در سال 1369 با توجه به كمبود شديد باتري خودرو در كشور و در شرايطي كه تنها يك توليد كننده باتري خودرو دولتي در كشور وجود داشت تاسیس و به بهره برداری رسید.

به دنبال استقبال چشمگير مصرف كنندگان از كيفيت محصولات توليدي برنا باتری و همزمان با افزايش تقاضاي باتري در كشور، اين شرکت به طور مستمر اقدامات و تمهيدات لازم را در زمينه افزايش كمي و كيفي توليدات و تنوع محصولات خود بعمل آورده است.

و به منظور كامل شدن زنجيره توليدات اعم از پوسته باتري، صفحات سربي و… چندين واحد توليدي جديد به واحدهاي قبلي افزود و در حال حاضر مجموعه كارخانجات برنا باتري به يك مجتمع عظيم صنعتي و ارزشمند انواع باتري خودرو در کشور تبديل گرديده كه علاوه بر اشتغال حدود 500 نفر نيروي كار به طور مستقيم، شرايط اشتغال غيرمستقيم بيش از 10.000 نفر نيرو كه در زنجيره تأمين اين مجتمع قرار دارند را فراهم آورده است.

چرا امداد باتری برنا

کارخانۀ باتری‌سازی برنا از قدیمی‌ترین شرکت‌های تولید باطری ماشین ایرانی است. این برند باتری ایرانی برای انواع ماشین‌های داخلی و خارجی محصول تولید می‌کند.

 مهم‌ترین نکته در مورد این برند باتری ایرانی، استفادۀ این شرکت از تازه‌ترین تکنولوژی‌ها و دستگاه‌های ساخت اروپا است. به دلیل قوانین اتحادیۀ اروپا در زمینۀ محیط زیست، راه‌اندازی کارخانۀ تولید باتری ماشین در اروپا ممنوع است.

 اما برخی کشورهای عضو این اتحادیه به تولید محصولات باکیفیت برای به کار رفتن در کارخانه‌های خارج از اروپا اقدام کرده‌اند. برنا باتری در سال‌های اخیر دستگاه‌ها و تکنولوژی‌های کاربردی بسیار زیادی را از اروپا وارد کرده است و آنها را در تولید باتری‌های باکیفیت خود به کار می‌بندد.

برنا باتری شامل برندهای صدف، ولف، برنا، گلدن‌سیلد، گلوبال، سحر، زمان، اکتیو و جیان گلوبال است که همۀ آنها دارای چهارده ماه گارانتی شرکتی معتبر هستند. برخی تیپ‌های خودروی پژو 206 و پژو پرشیا به طور فابریک از برنا باطری نیرو می‌گیرند.

برای تهیه محصولات برنا باتری میتوانید به نمایندگی های این شرکت مراجعه نمایید. در شهر تهران کیان باتری اقدام به ارائه این محصولات و نصب آن ها در محل مشتری مینماید. خدمات کیان باتری به صورت شبانه روزی و در تمام 365 روز سال در دسترس میباشد.

خدمات امداد باتری برنا

  • باطری ماشین برنا ساخت ایران
  • دارای 14 ماه گارانتی و خدمات پس از فروش.
  • مناسب برای انواع خودرو های سبک و سنگین.
  • طول عمر متوسط باطری برنا بین دو تا سه سال میباشد.
  • باطری فابریک ماشینهای پژو 206 مگان و ال90.
  • باطری سیلد برنا باطری بدون نیاز به مراقبت و نگهداری.
  • تولید هر دو نوع باطری (اسیدی و اتمی).
  • دارای نمایندگی فروش و خدمات پس از فروش در کلیه استانهای کشور.
  • برگزیده بهترین خدمات پس از فروش در سال 96.
  • تولید باطری در ابعاد مختلف برای انواع خودرو.
  • باطری برنا دارای تمامی آمپرهای باطری مورد نیاز برای خودرو از 50 تا 200 آمپر میباشد.
  • قیمت مناسب و کیفیت برتر.
  • استفاده از تکنولوژی روز دنیا.
  • مناسب بر ای پژو.سمند. ال90 , 206 , رانا , ریو , مگان , تیبا , زانتیا , ماکسیما , پرشیاو انواع هیونداو کیا.

گواهینامه های معتبر برنا باتری

شرکت برنا باتری اولین واحد دريافت كننده گواهينامه استاندارد ملی ایران در زمینه باتری خودرو در کشور بوده است و همچنین دارای گواهینامه‌های ISO 9001:2008 و ISO/TS 16949:2009 از شركت IMQ ايتاليا و همچنین گواهينامه‌های متعدد ملی و بين المللی در خصوص كيفيت محصولات تولیدی می باشد.

این رعایت استاندارد و اخذ گواهینامه های متعدد، نشان دهنده پويايي سازمان و بهره گيري از ابزارهاي نوين سیستم مديريت کیفیت در سطح مجموعه كارخانجات برنا باتري می باشد و همچنان اين حركت رو به جلو با همت و تلاش خستگي ناپذير در سطح مدیران و پرسنل این شرکت ادامه دارد.

تضمین کیفیت باتری های برنا

شرکت تولیدی برنا باتری به منظور ایفای نقش اساسی و مستمر در تأمین نیازهای داخلی و خارجی‌، توانسته است ارتقای تکنولوژیکی، دانش فنی و رضایت مشتریان را سر فصل عملکرد خود قرار داده و بیش از هر مؤلفۀ دیگری روی این موارد اهتمام ورزد.

علاوه بر این که شرکت برنا باتری مبنای مدیریت کیفیت را رعایت استاندارد های جهانی در نظر گرفته اند، همچنین الزامات خاص صنایع خودرو سازان کشور از جمله ایران خودرو، سایپا، بهمن موتور، ایران خودرو دیزل، سایپا دیزل، دیارخودرو در ساختار پیاده‌سازی سیستم‌های مدیریت کیفیت مد نظر قرار گرفته شده است.

بهره گيري از نيروهاي كارآمد و متخصص، برخورداري از مدرن‌ترين ماشين آلات توليد باتري مطابق با تكنولوژي روز دنیا و تعهد و پايبندي مديران و پرسنل اين مجتمع بر اصول بهبود مستمر كيفيت و جلب رضايت مشتريان باعث گرديده كه همواره صنايع خودروسازي كشور، شركت برنا باتري را به عنوان يكي از منابع اصلی تأمين باتری خود انتخاب نمایند.

محصولات امداد باتری برنا

در حال حاضر مجموعه کارخانجات برنا باتری در مساحتی بالغ بر 30.000 متر مربع واقع در شهرک صنعتی مبارکه انواع باتری خودرو با ظرفیت های 50 تا 200 آمپرساعت را تولید و به بازار عرضه مینماید.

باتری ها به دو بخش کلی “باتری خودروهای سبک” و “باتری خودروهای سنگین” تقسیم بندی می شوند. باتری خودروهای سبک و سنگین نیز تنوع زیادی دارند.

گارانتی و خدمات پس از فروش برنا باتری

کليه محصولات شرکت برنا باتري دارای مدت گارانتی مشخص شده معمولا 14 ماه و بر اساس سایز باتری تعیین می گردد.

می توانید پایان زمان گارانتی را به این صورت استعلام کنید: شماره بارکد باتری را به سامانه 10003837  ارسال کنید.

چنانچه نقص مشاهده شده در باتری ناشی از نواقص وايرادات فرآيندي درحين ساخت باشد مراكز خدمات پس از فروش شركت مکلف به تعويض باتری معيوب و تحويل باتري جايگزين می باشند.

نظر شما در مورد این مقاله چیست؟

بین 1 تا 5 ستاره نمره دهید